Smart PLM för Inköp

SMART PLM för Inköp

FÅ KONKURRENSKRAFT

En inköpsavdelnings funktion är att säkerställa strategisk materialtillgång baserat på krav – vid rätt tid och till rätt pris. Ständigt samarbete med leverantörer ger en enorm möjlighet att utnyttja deras expertkunskap för att hitta bättre lösningar än vad som faktiskt står i specifikationerna.


 

Få en prisuppgift eller lär dig mer

SmartPLM-logo

Med Smart PLM kan du:

  • Få automatisk tillgång till de senast godkända revisionerna på 3D-modellerna inklusive BOM (Bill of Material)
  • Enklare att få snabba erbjudanden från fleratalet leverantörer
  • Involvera leverantörer tidigt i utvecklingsprocessen
  • Öka återanvändandet av redan existerande artiklar och leverantörer

När du tillhandahåller bättre produkter till ett lägre pris än förväntat, då får ditt företag konkurrenskraft.

5_best_practices_transparent_ebook_cover_noshadow

KOSTNADSFRI EBOK

5 best practices for profit and growth

De flesta företag idag kämpar med det obevekliga behovet att snabbt introducera bättre produkter på marknaden. De bäst bevarade hemligheterna om vinst och tillväxt blir din, med ett enda klick!

Hämta eBoken

Det här säger våra kunder om oss

”Vi använder SolidWorks-produkterna för att konstruera, göra simuleringsanalyser, tillverkningsritningar, lagerstyrning och marknadsföringsmaterial. Vårt utvecklingsarbete är mycket välstrukturerat. Jämfört med tidigare har vi kunnat halvera utvecklingstiden och samtidigt göra mer komplexa konstruktioner,”

Läs vad våra kunder säger

KONTAKTA OSS

Vi kan hjälpa dig öka omsättningen, minska kostnaderna och begränsa riskerna

Fyll i dina kontaktuppgifter så hör vi av oss till dig inom 24 timmar

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Eller ring till oss

DavidSebek

David Sebek
Phone +46 370-69 09 50

Country Sales Manager

[/column]